To, co většina žen zná ze své vlastní domácnosti a co je běžnou denní náplní domácích prací, je úklid. Činnost, kterou nikdo neocení, která na první pohled není nikde vidět, tak trochu se dá přirovnat k boji s větrnými mlýny, a to obzvláště, pokud máte rodinu. Jsou mezi námi tací, kteří právě z této neoblíbené činnosti udělali zdroj svého podnikání.
Důvodem, proč si někdo na tak obyčejnou domácí práci najímá někoho jiného, je nedostatek času a také neoblíbenost této činnosti.
Rozjet podnikání v tomto duchu má ovšem svoje úskalí. Co se týká materiálu a přístrojů, nebudete potřebovat nic víc, než co běžně používáte sami doma, navíc už máte zkušenost a osvědčené spolehlivé prostředky. Pak už jen zbývá najít klienty, pokud možno stálé. Někdo požaduje pravidelné provádění služeb, někdo to naopak využije jen příležitostně. Překážkou pro potencionální zákazníky může být to, že se jim po bytě či domě bude pohybovat úplně cizí osoba. Ideálním startovacím prostředím jsou pak čerstvě dostavěné domy, které nejsou ještě zařízené a je třeba je připravit před nastěhováním nábytku a konečným doladěním. Velký zájem je pak v období předvánočním, kdy spousta hospodyněk nestíhá tzv. velký úklid. Pokud uspějete a zákazník bude spokojen, pak vás určitě bude využívat pravidelně.
Důležité je pro zviditelnění udělat si i nějakou reklamu. Zkuste inzeráty, poutače na automobilu a zanedbatelné není ani doporučení od spokojeného klienta. Dalšími stálými zákazníky bývají velké bytové domy, které si platí firmy na úklid společných prostor a samozřejmě také kancelářské prostory.
Výhodou tohoto podnikání je, že se do něj můžete pustit i ve zralejším věku, nemusíte si kvůli němu doplňovat vzdělání a vystačíte si s tím, co znáte z praxe. Pokud nebudete stíhat sami, pak můžete přibrat spolupracovníky na Dohodu o provedení práce.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Souhlasím